23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på RetailNews
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

Grænsehandelsgigant går i offensiven på dagligvarer

Fleggaard-koncernen optrapper nu sin satsning på at øge kundestrømmen med ét af flere favoritvåben: Dagligvarer.

Ifølge BT sænker man nu priserne i både Calle-butikkerne og Fleggaards egne på 500 udvalgte varer.

- Vi har det seneste år haft en mærkbar stigning af kunder, som kommer for netop at købe dagligvarer hos os. Det er derfor vigtigt for os også at kunne tilbyde danskerne store besparelser på deres dagligdagsindkøb, når de handler hos os, siger Fleggaard-direktør Lars Mose Iversen til mediet.

Prisfaldene giver ifølge direktøren både en øget kundestrøm og omsætning. 

Nu koster for eksempel en pakke Kærgaarden 8,99 kr. i grænsebutikkerne - hvor det før var 16,66 kr. En Højer-tepølse falder fra 29,99 til 25 kr. 

Se nøgletal for: {{ company.name }}
Dagligvarer Se tema
BREAKING
{{ article.headline }}
0.125